УГОВОР О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ МЛЕКА И МЛЕЧНИХ ПРОИЗВОДА

Установа за децу предшколског  узраста  „Наша младост“у  Лапову, М. Пупина бр.2, матични број 07877757, ПИБ 100980389, коју заступа директор, Драгана Милисављевић, као купац, са једне стране, (у даљем тексту: Купац),

и

-,,Границе“ ДОО Младеновац, ул. Николе Пашића бр.246.,  матични број: 07446802, ПИБ: 101479361, које заступа –Драган Вукадиновић, , као Продавац , са друге стране (у даљем тексту: Продавац),

дана 29.03.2017. године закључили су следећи

 

 

УГОВОР О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

МЛЕКА И МЛЕЧНИХ ПРОИЗВОДА

Члан 1.

Предмет овог уговора је јавна набавка,  млека и млечних призода, према спецификацији продавца наведеној у понуди бр.  156 од 13.04.2017.  године  koja je саставни део овог уговора.

Члан 2.

. Максимална вредност на коју се уговор закључује износи  216.668,00   динара без обрачунатог пореза на додату вредност.

Уговарачи су сагласни да Купац робу наручује сукцесивно, у временским интервалима и количинама према својим потребама

Члан 3.

Роба која је предмет овог уговора мора бити прве категорије односно класе и одговарати српском стандарду који је усвојила организација за стандардизацију Републике Србије.

 

 

 

Члан 4.

Продавац се обавезује да :

– припреми робу према наруџбини коју је претходно добио од купца

– изврши паковање робе у одговарајућу амбалажу и паковање робе у одговарајућу амбалажу сходно врсти производа који се испоручују ,

-изврши контролу квалитета производа,

-гарантује за испоручени квалитет производа, односно за хемијску и микробиолошку исправност производа,

– изврши испоруку робе својим возилом до магацина купца.

— испостави рачуне са обрађеном малопродајном ценом са ПДВ-ом за сваки артикал посебно,

Под одговарајућим возилом подразумева се возило са расхладним системом  за смрзнуту робу, рибу, месо, прерађевине од меса, млеко и млечне производе и свеже поврће.

– припреми законом предвиђену пратећу документацију коју ће предати купцу  приликом сваке испоруке,

Члан 5.

Купац се обавезује да :

– сачини наруџбену производа у писменој форми са пуним обележјима врсте и квалитета производа и датумом испоруке,

– наруџбину благовремено проследи продавцу, најкасније 24 часа  пре уговорене испоруке,

– изврши контролу квалитета и квантитета испоручене робе у присуству представника продавца, приликом преузимања робе..

Члан 6.

Уколико испоручена роба има уочљивих недостатака , купац је дужан да на исте продавцу стави примедбу одмах и одбије пријем такве робе.

Уколико роба садржи недостатке који нису одмах уочљиви , купац може ставити примедбу у року од 8 дана од дана пријема..

Члан 7.

Купац је дужан да за испоручену робу плати цену које је за сваки производ дата у понуди продавца

Продавац не може мењати цену производа које је дао упонуди, осим уколико дође до битнијих промена на тржишту у ком случају се цене могу мењати анексом уговора, до висине инфлаторне стопе, с тим да не могу бити веће од упоредивих тржишних цена.

Под битнијим поремећајем на тржишту сматра се увећање цене производа на тржишту преко 20% од цене која је дата у понуди.

Продавац је у обавези да смањи цену испоручених производа уколико се цене производа на тржишту умање преко 10%процената од цене која је дата у понуди.

У случају да продавац коригује цене тако да оне буду веће од упоредивих тржишних цена, купац задржава право раскида уговора без штетних последица по себе.

Уколико дође до промене цена добара које прописује надлежни државни орган, цена из уговора ускладиће се са том прописаном ценом.

 

 

Члан 8.

За сву робу примљену током месеца , купац је дужан да изврши безготовинско плаћање, на жиро рачун продавца бр. 355-1009990-50 ;  Војвођанска банка , у року од 45 дана.

Средства за реализацију овог уговора обезбеђена су Финансијским планом установе за 2017.годину. Плаћања доспелих обавеза насталих у 2017.годину, вршиће се до висине одобрених апропријација за ту намену.

За део реализације уговора који се односи на 2018.годину, реализација уговора ће зависити од обезбеђења средстава предвиђених Финансијским планом за 2018.годину.

У супротном, уговор престаје да важи без накнаде штете због немогућности преузимања и плаћања обавеза од старне Наручиоца.

 

 

Члан 9.

У случају непоштовања уговорених одредаба уговорне стране задржавају право раскида уговора.

Једнострани раскид уговора саопштава се другој уговорној страни писменим путем уз отказни рок од 30 дана, који почиње тећи од дана пријема писменог саопштења о раскиду.

Члан 10.

Уговор ступа на снагу даном потписивања овлашћених представника обе уговорне стране, а важиће до спровођења поступка јавне набавке –млека и млечних производа и избора понуђача за 2018 годину.

 

Члан 11.

У случају спора по овом уговору надлежан је Привредни суд у Крагујевцу.

Члан 12.

Овај уговор сачињен је у 2 истоветна примерка од којих свака страна добија по 1 примерак.

 

 

ПРОДАВАЦ ,                                                                                                       КУПАЦ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share Button